buy apps
×

לאומי קארד max | Panload

ברוכים הבאים וברוכות הבאות!

האפליקציה החדשה שלנו מועשרת בכל טוב .שימו לב לשיפורים ולתוספות, שחלקם באו מכם. ותמשיכו להגיב. תודה.

נשמח אם תקראו עלינו עוד כאן למטה כי השקענו בטקסטים. אם מתחשק לגלות את היתרונות שלנו תוך כדי תנועה, אז תוכלו ללחוץ עכשיו (לא חזק) על כפתור ההורדה או העדכון

- החיובים שצריכים לרדת - השקענו בתצוגת חיובים חכמה שיודעת לעשות את הדברים הבאים: לסנן את העסקאות על פי מה שתגידו לה, להציג את החיובים הקרובים לכל הכרטיסים יחד או לכל כרטיס בנפרד, להציג את החיובים הקודמים עד שנה אחורה, לחפש עסקה ספציפית ש"הלכה" לאיבוד, לשתף פרטי עסקה ולהציג עסקאות שבוצעו כמעט בזמן אמת (אישורים(.

- פינוקים והטבות כשמתחשק - מחפשים פאן קטן או פאן פאן פאן? מטיילים בארץ בקטנה או בגדולה? ואולי סתם בא לכם פתאום באמצע היום, לפנק חבר? תשמעו, יש לנו מגוון ענק של הטבות שאין לתאר בטח שלא כאן כי אין מקום. תוכלו לבחור מהן לבד או לסמוך על הבחירה שלנו כמומחים וכמובן, שלכבוד הוא לנו לאפשר לכם להעביר פינוק טוב לחבר או חברה טובים (כמובן שעל פי מה שאומר התקנון שלנו בעניין). דבר אחרון, בואו נעשה הסכם: אתם מצדכם תאשרו את הבקשה של האפליקציה להפעלת שירותי המיקום שלכם ואנחנו מצדנו נפרגן לכם הטבות שוות שמצאנו בסביבה שלכם. סגור? סגור!

- הלוואות וחיוב קבוע - האפליקציה הזו, באמת שיודעת לעשות קסמים גם כשמדובר בהלוואות. אפשר לקבל הלוואה במהירות ובקלות, לדחות את תחילת ההחזר או להתחיל להחזיר במידי, בתשלומים קבועים או משתנים. כל זה בשלושה שלבים פשוטים. ונניח שתרצו לעדכן או לבטל חיוב קבוע? מה אתם יודעים, גם את זה היא עושה בקלות.

- פעולות בכרטיס - ההיסטוריה מספרת שפעם היו אנשים מצלצלים למוקד השירות כי הכרטיס נשבר, נבלע, אבד או נגנב. בשנת 2019 אתם יכולים לבצע את כל הפעולות האלה בשלט רחוק באמצעות האפליקציה שעובדת 24/7 בכל מקום, ולא מתעייפת לעולם. תרצו מה שתרצו: לחסום את הכרטיס לעסקאות טלפוניות או אינטרנטיות בארץ או בחו"ל? לחסום את האפשרות לביצוע עסקאות בבתי עסק בחול? להמיר נקודות תעופה? לבדוק מה יתרת המסגרת? להקדים תשלום, לצפות בקוד הסודי הכל הולך בשלט רחוק דרך האפליקציה.

- ניהול ההוצאות- ניהול תקציב הוצאות חודשי הוא צעד ראשון בדרך להתנהלות פיננסית נבונה. באפליקציה שלנו אפשר למצוא גם את הפלא הזה שהוא סופר אחראי, הוא יידע להגיד לכם לאן הלך הכסף ולהיות עם היד על הדופק, וכל זה בשני קליקים פשוטים.

- העברה ובקשת כספים ברגע וחצי - עושים על האש? מארגנים מסיבת רווקים או רווקות? קונים מתנה משותפת לחבר? נגמר הזמן שלאריה לא היה בדיוק 115 ₪ להחזיר לאביב אז אביב ספג כמו ספוג את העלויות. נשמע כמו שאלה בחשבון? כבר לא. מעכשיו אפשר להעביר או לבקש כספים ברגע וחצי בלי בעיה. כמה? זה כבר תלוי בכם ובתקנון שלנו.

- הזמנת כרטיס- לכל כרטיס שלנו יש את הקטע שלו בדיוק כמוכם, מרגישים שהגיע הזמן להתחדש בכרטיס חתיך, וואלה אפשר

- שירות לקוחות - צריכים שירות, תמיכה או גלגל הצלה? דרך האפליקציה אפשר לפנות אלינו ישירות ולדבר עם נציג ב-SMS (כן, כן! נציג אמיתי ולא רובוט), אם אתם יותר טיפוסים של הרשתות החברתיות? גם מעולה! אפשר לפנות אלינו ישירות בדף ה Facebook masanger שלנו.

מה עוד? יהיה מעניין זה בטוח!

האפליקציה שלנו שומרת סוד קשוחה ומאובטחת באמצעים מחמירים. בכפוף לתנאי ההצטרפות ולתקנון השירותים הדיגיטליים של לאומי קארד המפורטים באפליקציה ובאתר לאומי קארד.
9.3
Download App From AppStore


Gymboree Visa

Author panload
Published 2015-04-13
Categories Account, Discount,
Views 5363
63